Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, November 7, 2011

The Day Before Eid-Adha


Assalamualaikum koranggg :)

nak story sal the day before raye haji pulak... sebenarnye tak banyak pon story sal raye haji ni.. aku lepak je kat umah men masak-masak, men makan-makan, men jalan-jalan dengan anak aku lah siape lagi... bangun pagi je terus jadi chef untuk makan tengah hari... lipat kaen angkat kain, jemur kain, hujan pulak tibe-tibe then makan...

dah malam hari ujan kepala mak dah pening esok nak masak ape... last2 akak bg ideo soh masak nasi lemak je... so terpakse lah aku gerak ke tg malim untuk membeli timun dan ikan bilis... dan ape yang penting dapat jugak aku menge"pow" akak beli pashmina kehkehkeh.... beli ikut kaler nak pakai pegi zoo nanti hahaha... merah gitu...

so balik then malam tu aku terpaksa tangguhkan tugas menggosok baju dek sebab anak aku mengajak menonton gambar 'Al-Hijab' dah sememang nye aku tak akan gerak ke tandas dan menggosok baju... sebab ape?? menggambarkan betapa seramnye cerita tuuu!! terus baring tepi angah.. along kat hujung... pejam mate kalo agak2 hantu nak keluar.. alih2 ingatkan jauh lagi nak habis.. rupenye die tulis 'TAMAT'... undekkk hampeh gile cite nye....

Best ke??? haha bole la... tapi tak berapa nak banyak hantu.... style kuakan hantu same macam cite KOREA dah die buat...hantu tak berapa nak nampak muke scary... sebab gelap.. ker sebab aku tgk ORGINAL COPY?? haha no komen... so natijahnye cita tu tersangatlah SIMPLE nye sampai aku nye feel takut pun tak datang lagi... Grrrrrrr....

dah lah baik aku tidor... sebab nye tak takut langsung... cik abg tak mesej sebab die ade majlis perpisahan... so tido sorang2 malam ni.... seb bek ade boboi leh peluk...

1,2,3 okbai :)

No comments:

Post a Comment