Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, November 1, 2011

E-Day Planner :)

Assalammualaikum hai korang... hari ni ari jumaat ari yang aku sangat bz yer.. sebab nak menyiapkan semua hantaran anak teruna sayang aku tu... kne buat dengan tekun dan bersungguh-sungguh... pagi-pagi buta aku dah gerak ke kedai bunga untuk menjadi FLOWER GIRLS macam ni kot rupenye....... adoi pening palo den nak buek gubahan niaiii...alalalala comel je rase kan...
ok firstly aku kua kan dulu semua hantaran yang aku dah siapkan separuh tu.. senang nanti aku nak gubah balik ikut anak tekak aku ni nanti...tapi ape yang penting tema kitorang RED + WHITE dan kapas untuk 3 orang mati punye ahaha...

Mula-mula sekali aku gubah LOVE FRUITALE kokonon aku bagi name lah ni.. main hentam je.. tapi macam terer gak aku buat kan?? ok tak??
tadaaaaaaaa...


LOVE FRUITALE

then dah siap buat satu aku mula gubah bahan kedua.. semua sudah tersedia aku cuma perlu tokok tambah tepi2 nye aje.. dipersilakan gubahan kedua WHITE BRIDE.. kenape white bride?? sebab die putih.. bahaha... aku kan main hentam je.. nak bg name yg sedap2 macam KFC tu tak de lah kan...
ok dipersilakan WHITE BRIDE....


WHITE BRIDE

lepas buat beby putih tu aku capai lak la coklat yang aku beli kat TESCO tadi.. terima kasih tesco kerana menyelamatkan keadaan kami yg terdesak untuk membeli.. haha promote TESCO oke.. tp xde la plak dapat bayaran... here ni la coklat yg kami beli.. Vochelle aje.. nampak macam kaya lak pakai coklat ni kan..sebenarnye idea nak gubah coklat ni my lovely Abah yang suggest kan.. selamber je die susun dalam bakul gubahan tu hahaha.. ;p ok name untuk coklat plak LOVE SWEET BITES wow.. bites2 gitu you... ok di persilakan encik coklat saya....




LOVE SWEET BITES

ok then aku capai plak dulang yang dah siapa aku letak barang2 nye.. kali ni aku nak gubah handbag dengan kasut yang kaler merah... huuu terang mate aku tau... oke this is what i call SECRET LOVE WALK sesuai ke?? ahh taram lahhh... ok please take a look....



SECRET LOVE WALK

selepas beberape minit sesuatu mula berdenyut2 dikepala.. dan terus report kepada bonda... bonda terus buatkan ketegur.. on time!! hilang teruss ahahaha... mujarab na kann.. okeh nak mula gubah alat mekap pulak.. banyak plak barang alat mekap ni... kne kurangkan skit.. so baru la bole kasi tacap sama itu bungaaaa ... yang ni aku nak kasi nama apa pun aku tatau... BEAUTIFUL LOVE bantailah macam oke sahaje kan... kome tengok lah yer...



BEAUTIFUL LOVE

dah berapa banyak dah aku buat hantaran nih??? huihhh lawa gak terer gak aku buat neh.. hehehe.. then aku capai plak rak untuk taruk cup cake yg kecik tu... pening pale aku nak taruk ape kat sni?? alih2 telipon akak.. soh die singgah KINGS jap beli la ape pun janji muat kat benda alah ni.. huhuhu... pastu aku terus gubah yang tepi bakul tu.. kali ni buat petern lain skit penuh 4 penjuru.. nak tengok?? gamba yang bawah ni gamba yang dah siap taruk kek la... lawa pulak... mmg kena sangat lahhh... name die??? TIRAMITSU LOVE kemain lagi semua love kot.. ahh bantai lah hai... hahaha ok dipersilakan TIRAMITSU LOVE keluar tayang diri...


TIRAMITSU LOVE

dah siap enam dah.. ni kain dari indon ni lawa gak rasenye aku buat... ahahaha... tatau nak tambah ape dah sebab dah nampak macam ekslusif sangat bila ade mutiara yg panjang tu atas kain... so just tambah kapas lagi dan tambah bunga ros tu... name die?? kang aku taruk sesuci lebaran kang lain lak jadinye ahaha... so aku taruk la TRULY BRIDE hah bantai lah kekonon name gubahan aku la kan ahahha ok persilakan


TRULY BRIDE

dah siap tujuh then aku capai la dua lagi benda yang agak penting... mule aku capai tempat letak cincin... aku rasa benda ni kne buat yang paling kreatif sekali.. baru la nampak meletup kan.. hehehe... so berdasarkan dengan semua yang telah aku kaji selidik aku dapat imagine yang stu benda ni mmg akan bertambah dan terlalu unik bila aku buat macam ni.... huuu nak tengok?? oke yg ni tak dak nama... just taruk POH KONG bahahaha... ok sila tengok yer...




POH KONG

setel satu taruk tepi.. then yang ni aku kne gubah ala2 pokok merendang dalam pasu gitu... gila?? yer mmg gila sebab bakul yang aku beli ng akak tu memanglah sangat kecik nye... so kne bijak dan tekun mengubah supaye tidak nampak caca walaupun sedikit... OMK... kepala dah mula meracau2 nak buat macam mana nih... alahhh sonang yo.. apo ko susah bonar... den blasah yo.. ok tengok la yer..


SIRIH JUNJUNG

siap! ok tinggal lagi satu... tepak?? yerrr tepak ni mmg antara yanf terpenting jugak rasenye... dah mmg adat turun temurun nenek moyang kita kan.. adat meminang anak dara orang harus lah membawa telak sirih... walaupun orang bandar zaman sekarang sememangnye tak akan pandai makan sirih... hah bantai la kome tengok yer...


TEPAK SIRIH

rase nye macam dah penat nak merapu kat sni kot... nnt nk kne story sal tunang plak... ok layan lah...

okbai :)





No comments:

Post a Comment