Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, November 7, 2011

Happy Eid-Adha

ok kat sini saye Nor Hammurnizah binti Abd Hamid dan pasangan (walopon belom kawen) ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidlAdha kepada semua umat Islam di atas muka bumi ini... semoga kalian semua dilimpah kurnia dari yang Maha Esa... Amin ya rabbal alaminnnnn..

Raya?? biasa aja donk... bangun pagi terus dengan tekun mengion baju melayu anak-anak dan ayahanda... pastu derang dah gerak g masjid aku terus ke dapur mencapai periuk dan timun dan telur dan air dan lemang dan rendang dan kuah kacang dan nasi impit... tak dilupakan juga ayam KFC untuk my sweetheart Boboi.. kne panaskan ayam die then bagi die makan... motif?? supaya c boboi tidak mengosok2kan kepalanya kat kaki aku....

Masak nasi lemak... belah lemang... panaskan rendang.. kuah kacang... potong nasi impit... potong timun... rebus telur.. kopek telur... ok siap!! mereka dah balik nak makan... lapa sangat rupenye... huhuhu.. aku??? mandi pun tak lagi... ahahaha... then capai tuala terus g mandi... ciap2 lawa?? bese2 aje... pakai baju arwah mama :') hubby pon dah balik dari masjid duk makan then basuh moto... pepagi cuci moto... mmg agak unik...

pegi umah nolie makan mee kari... nolie plak pegi umah aku makan nasi lemak, lemang dengan nasi impit... nampak berselera je nolie makan... seronok sangat... lepas makan mula la membungkus lemang, rendang ayam kampung dengan nasi lemak untuk family hubby... gerak g sane dengan nolie... sampai2 je terus disodoknye bonet dengan seplastik rambutan... -oh sangat banyak- hubby bawak pegi tanjung malim... xde buat ape pon just jalan je... masuk LOVELY CHOICE.... ok sekian terima kasih pos hubby beli purse yang sangat Sexy tu... nak tengok??? hahaha ok please take a look....

then balik umah saje je pegi umah kiah... raye.. jumpe plak zaty dengan yus... so raya sakan la... nyembang aje dengan deme... padahal dalam kete tadi tido mampos dahh... ;p makan mee kari jugak kat umah kiah tu... hahaha elok lah kome sume makan mee kari kan...

then derang ajak lepak umah ana... so aku ikut je la... mane tak nye... dah lame gak tak jumpe ana... lepas raya hari tu jumpe die... so nampak macam ade beby baru umah die... nk kne la g risik2 kan hehehe... nolie nak balik sebab die mengantuk... sian nolie... lepak nyembang2 ng ana... budak2 ni makan... aku dah kenyang... tank aku mane mau isi banyak... kang kembang... bek jangan makan banyak sangat..bia la lapo pon hahaha... then sembang ng ana pasal beby baru die tu... ok la tu... Alhamdulillah semua kawan2 aku dah banyak yang berjaya nih... pasni ana boel lah kawin... ahahaha... sampai pkol 3 lebih aku lepak umah ana... then gerak pegi mencari Mohd Fauzi Azaharuddin..

Sebab ape cari pojie?? sebab hari ni last day die kat tg malim... lepas ni die akan gerak ke Melaka meneruskan karier Chef nye.. huhuhu mesti kitorang semua rindu kat ko pojie... tak pe lah.. ade mase nnt kitorang lepak Melaka oke?? hehehe jumpe pojie kat JKKR ape di ronjang nye die kat situ pun aku tak tau ahaha... pastu die ajak lepak umah die..

Sampai umah die jamu Durian :) wawawa sepinggan aku sorang je.. huhuhu...hubby makan lemang... sebab die tak makan durian freshhh.. so aku je yang mencekik sorang ahaha...lame gak kami sembang ng pojie... lelebih lagi hubby tu la.. kawan bek die sangat tu... takut rindu ler nnt bile pojie tak da... kesiannnnn sobb sobbb sobbb... dah pkol 5 petang kami gerak balik... salam menyalam then mengucapkan GOOD LUCK kat pojie.. ohh sedih -_-

balik lah umah... balik2 terus demengajak g sungkai.. gerak g sungkai nak tau ape jadi?? pkol 5 pagi baru balik... penat nye?? tuhan aje yang tau... aku menaip ni pon aku rase penat bebenor kome oi... dah jom rehat... penat lak ase...

1,2,3 okbai :)




























No comments:

Post a Comment