Banner created with MyBannerMaker.com

Sunday, November 22, 2009

SPA beliau... =(



Di saat ini aku rasakan bahawa dunia ini kian kecil.. sedih tak dapat aku katakan.. sejak dari mula dia kate die dapat SPA aku dh sedih.. sebab aku tanak dia pergi jauh.. jauh dari aku.. bukan ape, susah la lepas ni kalo die jauh dari aku.. =(
arghh sedihnye...

pada mule nye die ckp ntah dapat ntah tidak.. ntah la.. aku yakin dia akan dapat.. dah tu kalo dapat cmne dia nak keje kat upsi?? mesti dia kena posting jauh-jauh.. arghhh... bende ni semua ganggu otak aku.. penat aku nak pikir.. abaikan...

tp satu hari tu dia kata dia dah dpt SPA.. rase mcm nk ngis pon ade... gembira pon ade.. sebab dia dah dapat keje tu.. tp dalam hati aku tetap risau yg dia akan diposting jauh²...sape yang tak risau.. aku teramat lah risau dan sedih nye.. bayangkan nnti macamne kalo die jauh??? tak dapat aku bayangkan.. sekadar dapat meratap dari jauh je la..

n then hari yg kami tunggu pon tiba.. dia cakap kat aku yang dia akan pergi lapor diri pada 3hb november 2009 dekat putrajaya..mase aku g kenduri umah abg lan hari tu aku dah ckp dah kalo nak kau hantar g putrajaya pon oke.. sbb aku tak kesah.. cuma aku tatau jalan je la.. jauh tu biase la kan.. tp aku penah la sampai sana.. abah pon takut gak nk drive jauh2 ng kete lama tuh.. kete tu dah 20 tahun.. umur aku dah tu.. hehehe... tatau la nanti mcm n kate emak nye... tp die ade gak ckp yang dia dah oreder kete baru.. saga merah.. tp sempat ke dapat ntah... kalo tak sempat aku je la hantar dia.. aku tak kesah pon.. aku paham bila hidup susah ni... aku pon penah rasa...

Pastu die cakap yang sedara dia yang akan hantar ke sana.. tp gerak awal skit la.. tidor umah sedara..tak pe la mcm tu... tak kisah la.. yang penting nnt die akan selamat sampai kan.. aku oke je.. pastu die pon gerak la... die mesej aku je... sbb dia boring.. hahaha.. kesian nye.. dah sah2 die suke budak2.. main ng budak2 tu la..

2hb 2 die ckp die takut.. die takut kna posting kat tempat lain... jgn kan die.. aku pon takut.. bayangkan la kalau die akan pergi jauh?? ape prasaan aku?? hmmm sgt sedih kan... payah la nak jumpe dah lepas ni...tp nak buat cmne kan.. redha je la die kena posting kat mane pon.. tp aku mmg dah mula sedih sejak dapat tau die dpt spa.. hmmm....

No comments:

Post a Comment