Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, June 14, 2010

21st BIrthday Girl...... (^^,)




7 June 2010 maka dengan ini genaplah usiaku menjangkau 21 tahun... hah dah dewasa rasenye... xleh jadi budak2 dah pasni.. hmm rase cepat sangat masa berlalu.. tak sangka kan.. aku dah beso.. dlu mase mule2 skola.. kecik je rase..tup2 dah dewasa dah... =) alhamdulillah... bukan senag nak bawa dri hingga ke tahap ini kan... hanya didikan dan sokongan yg padu dari ayahanda bonda je menjadikan aku manusia yang pandai berfikir baik buruk dlm kehidupan.. menjadikan aku manusia yang berguna.. alhamdulillah... =)

Dengan umur baru ni aku berazam aku nak berubah... banyak yang aku akn ubahkan.. especially diri aku sendiri... tanak lagi la perangai mcm budak2 dah.. nk matured skit la.. hehehe 21 kan kunci kebebasan... tapi aku kena jaga diri ni sampai akhir hayat tak kira la umur aku berapa... ape yang penting sentiasa berdoa dan bertawakal... semoga aku di murahkan rezeki tahun ni dan tahun2 berikutnya.. amin...

Besday kali ni meriah jugak la dengan org2 tersayang.. mak abah akak faizal kiah nolie dassy kak norie abg leh ika mak abah teluk intan dan semua yang mengenali diri ni la... xde ape yg spesel pon.. cuma ka norie ade belikan aku adiah... lupe plak nak ucapkan happy 1st annivesary kak noriey.. =) semoga bahagia dengan ujang n cepat2 dapat baby ek... ehehehe

sehari suntuk aku asek bergayut dengan kawan2 aku je.. hehehe.. especially emy la.. first aku kol faizal.. n then aku kol fizah, emy dan apong.. tok siang plak aku kol sue.. cube kol kiah tp tak dapat.. emm tak pe la...aku kol dassy tp die tak angkat sampai malam.. kak ita ckp die saje je... alih2 mlm mak yg kol... die la tu yg ckp.. hhuhuhu.. mak wish,.. wahh terharu... pastu baru la aku kol dassy.. banyak aku sembang dengan die.. sampai kan kami ade plan... =) tengs dassy for make me happy on my birthday..

kat opis tak henti2 dapat wishes dr rakan-rakan.. terharu nye la... tak penah dapat wishes banyak2 macam ni la katekan.. hehehe sonok je rase rase diri disayangi sangat.. terime kasih kawan2.. kerana mengingati aku yg tak seberapa ni..

ok lah sekadar nak bg tau je.. aku dah dewasa.. gembira.. tunggu kehidupan akan datang.. insyaAllah.. doakan yg terbaik buat aku ye... amin... ok daaa all.. muahhhhhx ni antara gamba2 kek yg masih ade dalam simpanan aku.. huhuhu tengok la... (^_^)

No comments:

Post a Comment