Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, February 15, 2011

Demam :'(


ermmmm.... tahun ni aku asek tak sihat jek.. ape la naseb kan... heeeppp... heyyy girll ni sume dygaan ok.. b strong... haha dah berape tahun aku tak demam... 2 tahun mybe... akhirnye tahun ni aku demam... fuhhh dasat demam ni... sampai satu hari aku tak larat bangun... bayangkan aku kne drive sendiri g kinik... gile punye mencabar dengan kepala yg berpusing2 ni.... kalo eksiden pon aku rase mmg aku terus netap la kat wad tu.. huhuhu

ahaaa first day demam tu... aku terus g pusat kesihatan... so dapat la MC.. then aku balik.. what balik??? haha mana ada balik oke.. aku terus g jumpe hubby aku la.. ;p haha mengadu... saje nak manje2 oke.. bile lagi nak gegedik ng hubby.. keh3

aku bukan buat ape pon... just masuk opis tu.. then aku g tido.. hak3.. tido duduk je... sakit badan lah... mmg badan aku panas pon.. panas tak la kuat sangat.. tp panas la.. hahaha best oo ade org jage.. hubby bg makan nasi.. bg makan ubat... errr ubat?? i hate medcine... too much!! tp kne radak gak.. ape kan daya...

haha rasa mmg sangat dihargai plak mase tu.. tp mmg aku tak larat dah sgt... lena je la yg aku tau... die pon keje.. takkan aku nak kacau... aku just nak tumpang tido je kejap... tak lame lpas tu aku kne la balik... takkan nak dok situ sampai petang.. amboi kau... over lak... ;p hahaha

dah pkol 2 aku balik.. sambung tido.. mmg tak larat sangat... abah dah beli air badak.. die mmg pantang denga aku demam... die paling risau sb aku jarang sakit... dah skali sakit aku la yg paling teruk...tp jangan isau aku oke.. :) berkat obat2 yg bosar2 tuhh.. petang abang balik.. aku oke je lagi.. bole bangun sembang2... then gg dtg umah.. amik sijil.. sian die kne hantar g sabah.. errr... macam din plak.. hhuhuhu ape pon aku soh die jage diri.. kat tempat org kan...

malam?? tido macam biase walopon kepale dah mule berat... umm egt malas nak keje.. mmg la dah demam kan.. amik mc je la... then kak norie mesej yg pendrive kak erin ade dalam beg aku.. aisehh mmg ade la.. so kne la aku g opis jugak.. radak je la walopon kepala berat... bangun pagi mandi2 pakai t shirt gerak g opis.. mak dah bising cakap buat ape keje... huhu diam je la.. cakap nak hanta barang je.. nora pon aku kne bawak gak.. kesian die.. Alhamdulillah aku selamat pegi selamat balik... balik terus tido.. tak bangun2... mmg berat sangat... bangun pon bile encik hubby dah kol soh bangun mandi ng makan... mandi je la.. makan skit je.. mak masak bubur.. sekali lagi.. ken gagahkan jugak badan g cari mc... g selisek.. hampeh.. buat penat aku je tunggu.. haram dapat mc.. then g tg engat nak g mazlan... haram die tak de.. g merayap je kejenye.. tepakse la aku g ke bakti jugak.. cehhh patien ade 2 org je.. tp lame macam ade patploh org.. sakit lak aku haihh... masuk cek sume bagai then aku dapat la mc.. seari... wat???? huh!! egt aku sakit memain kot... babun tunggek... :(

balik ne de buat ape... g dating jap.. hehehe sempat lagi k... hahah tp bile dah minum soda tu ase gagah skit... tak de la berat lagi... berkat denga cakap mr laling c buntal tu lah ni.. hehehe.. then balik... dah balik makan pastu tido... esok nye malas nak keje.. kepala ase berat je... demam dah kebah dah.. so lepak umah... pagi2 dah bangun teringin nak makan nasi lemak kak sue.. amik lauk sotong then beli masak lodah.. what?? masak lodah?? hahaha ;p what a funny word... ;p

hahaha petang aku lepak umah je... then faizal mintak tolong amik die... ahaaaa peluang tok dating.. gahahaha... jumpe hubby.. hehehehe... so lepak maple then dpan umah die pastu balik... hahah demam dah baik.. so esok bole keje... itu la cite demam... tapi batuk stil lagi ade sampai skg... walopon tak kuat... demam ni mmg best... sbb dapat cuti.. tapiiiiiiiii pening nye sangat mengancam.. ewww....

ahaha ok sampai sni je citer demam...
jam dah pkol 5 aku tak sempat nak merapu lagi... nak date..
oke see yaaaaa!! daaaaa
















No comments:

Post a Comment