Banner created with MyBannerMaker.com

Sunday, May 15, 2011

on his birthday its a big partyyyy ;p










Hello guys... heeee today on his birthday.. and the seten2 part i must lied him hehehe... im sorry syg :)
Berape hari ntah kepala aku pening dok pikir moto ape la aku nak belikan tok laki aku neh...begantung dengan kawan2 aku la.. gg, pojie... miji tatau ape2 pon... die tau plan jek.. ahahha... aku asek mesej dak sua ekor tu aje nak mintak pendapat... alih2 keptusan dibuat...

Isnin aku ng gg pegi slim g cari moto die... then aku tany bile moto tu bole dpat... ade stu kedai die cakap amik masa lama.. kne book... tp mura la kat dia... then g kat slim baru.. kedai tu ade jual 125zr mmg ade stok aku tanye bile bole dapat... die cakap 3 hari jek.. ahh cunn rembat je trus... bhahahha...

So book la.. tp agak mahal la kan..aku pon book la nombo skali.. sempena besday die.. tp aku amik yg mula ng 8 sbb dak dua ekor ni plate moto nye 8420 ng 8482 aku plan nak amik 8421 sbb besday die kan 21.4 hehehe ade gak la kne nye kan.. hehehe... so aku amik 8421 no plate nye... totak arge moto dalam 8 lbih gak la... aku just bayar skit je dlu isnin tu.. then ari jumaat nnt baru g bayar yg selebihnye... aku ng gg je pergi mase tuh...

ari jalan macam biase jek... sampai jumaat gg pagi2 dah mesej aku ajak amik moto.. hik2... aku pon gerak la dalam pkol 11 lbih macam tu.. kua duit dlu then baru g slim.. hehehe... mase tgh drive tu plak la die kol... bhahahaha gelabah aku.. gg syap je.. banyak la sembang tp kne cover gak sbb nnt die dengar.. ahahaha.. g slim then amik moto... warghhh ni la yg mahal sangat tu sampai 8K ahahaha... 125ZR c dia... ahahaha.. pstu gg yg bawak balik ke behrang.. then kami lepak garden seafood sbb dah lapo.. dan c gg hari ni jadi hantu sbb tak g semayang jumaat ahahaha..

dah setel semua so xde ape dah nak pikir.. balik keje aku dengan faiz kua.. balik pon dah malam.. aku cakap aku nak balik awal kak norie dah tunggu... mesej pon berbunyi2 haha faiz tanye sape mesej aku cakap la kak norie.. huhuhu padahal mase tu gg yg mesejdie dah tak saba nak buat party malam ni..

sampai umah die aku terus gerak g umah atam... aku tipu kat faiz aku cakap aku nak berak sangat dah ahaha... tipu sunatttt ;p dah sampai umah atam aku cube terai bawak dulu 125 tu takot gak kang semput ahaha.. aku terai bawak mule macam kekok gak... lame2 oke dah... pojie, gg, ng miji dah get ready dah... deme dah sampai dah umah atam.. deme gelak je tgk aku bawak 125 tu... tp aku terer gak bawak kan.. hehehe the girls yg terer bawak buldog tuuu...

ok tepung ng telor dah get ready dah.. pojie ng gg gerak dulu... aku gerak lambat..miji cover aku sbb takut gak dah malam kang ade plak yg ikut aku nnt bahaya.... sayang gak deme kat aku ahahaha.. then dah sampai jambatan... miji lepas dulu... sampai kat medan miji dah lepas... moto aku leh plak mati... adoi.. ade plak anjing kat situ mau tak cuak nak mati aku... huuuu setart moto... mule tamau setart alih2 mau... ahaha seb bek tak kne kokak ng anjing aku... ahahaha... aku terus gerak g umah die.. tp aku tak nampak macam ade 4 org kat situ... aku nampak 3.. so aku pusing dlu then baru nampak die ade... ahahaa terus tarikkkkkkkk betul2 depan mate die... die dah tercengang... hahaha... dah sampai depan die, pojie tepek telor kat pale die sambil tu die cakap "HAPPY BESDAY PIIITTT" hahahaha wat a best midnight.... mula la sesi kejar mengejar aku dengan dia sampai aku jatuh.. adoi saket lutot den... ahahaha... suke nye tgk die happy.. :) kami pon lempar telor.. baling tepung... hahahaha mandi tepung die.. cian hubby kan.. :) meriah nye.. die terduduk depan moto die tu.. hehehe... tertunduk.. nages ke bangggggggggggg~~~ ;p haha alih2 die terai bawak moto tu kejap... then die ajak lepak.. b4 tu die g mandi dlulu sbb dah bau telor tau.. haahah

kitorg lepak kat lina 2020.. hamboi konvoi naik bulldog kami.. miji die balik sebab die keje esok.... tak pe la.. lepak bukan sembang ape pon sembang benda tu lah... hehehe die suke sngat... pastu gerak hantar gg balik.. kitorg folow la... sampai bhp.. die isi minyak... hehehe.. then lpas tu balik die hantar aku g umah atam... tp kami lepak dlu kat depan. nyembang...

nak tau ape die cakap?? die kate die terkejut sangat.. ase macam mimpi... mase terduduk tu die nak nges... hhuhuhu alalala suweet nye die... then mase mandi tu die nages.. hehehe.. dah2 saba.. ni la adiah utk awak sayang... nnt senang nak kesana kemari dah.. kan?? :) dah tamo sedih k.. im with u.. :)

pastu kitorg lepak dalam umah atam plak.. tgk gamba yg snap tu.. hahah gelak kami... macam2 nyembang sampai pkol 3pg.. die balik then aku tido... aku gerak g keje dari umah atam esok... hummm...
sebelum tido mesej2 ng die... alih2 aku yg lena... hahahaha...

ok gudnite sayang!!

last wishes Hapyy Birthday sayang...
semoga panjang umur dan murah rezeki...
semoga dijauhi dari segala malapetaka..
semoga dirakmati Allah s.w.t...
i love u sooo much... :)

ok see yaaaaa...
leter plak... hehehe
















No comments:

Post a Comment