Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday, May 5, 2011

hadiah birthday... :')



Sejak dua menjak ni aku tatau la kenape..die lebih banyak diam dari cakap.. bukan ape.. aku dah pening nak teka kenapa sampai jadi macam tu... tiap kali keluar mesti ade yg tak kena.. kalo dia diam aku akan cuba tarik perhatian die.. tapi hampeh jek... diam jugak.. huhuhu

Lame jugak situasi macam tu jdi... huhuh pening pale aku nak pikir ape yang jadi.. ehmm lantak la.. lagi satu aku nye duit dah dapat... then aku dah mula la beli macam2.. uhuhuhu...

Aku dapat duit ari jumaat.. then ari isnin gg dah mesej aku ajak pegi tgk moto.. sebenarnye, aku dah ajak atam dah sabtu tu.. cari moto kat sume tempat... tempat yg paling aku fokus nak pegi kedai moto yg kitorg booking dlu la.. yer la dah booking kan.. so mesti la nak amik balik.. tp ape yg jadi nak tau?? hampeh haram jadah gila, cina tu boleh let go moto LC yg hubby aku booking.. kalo korang geram tak?? ofkos la.. dengan duit rm 50.00 tu pon die amik skali.. cabok toi! geram betul aku... sahhh aku dah buntu kot nak pkir beli moto ape...

seb bek pojie ng gg ade.. derang la yg banyak bg aku cadangan nak beli moto ape.. huhuhu...au dah buntu gile nk pkir.. sebab aku dah down kot moto lc tu tak de...


Hari ni la besday my hubby tu.. 21.4.2011.. aku dah buntu nak beli ape... akhirnye aku ajak la kak erin pegi kedai... mulenye aku plan nak beli bunge hantar ke sane... pastu tgk2 tak jadi la.. kak erin kate beter beli something yg bole kekal...aku beli bear.... besar... harga??? biarlah rasia sebab blog ni akan di baca oleh tuan punya owner yg dapat adiah tu hahahaha.. weekkk..

Malam gerak g rawang dengan kak ikin... dah balik tu die dok blakang... aku soh bukak bonet amik bear... muahahaha.. terdiam ko... aku gelak je la.. hantar kak ikin balik.. mase otw balik umah die.. die mane ade cakap2.. die diam je... aku pon diam la.. aku nak cakap ape lg dah org tak nak cakap ng kita...

sampai umah die nak balik la.. die bole kua macam tu jek.. huhuhu sebak ati ni die tak bawak bear tu sekali.. hmmmm kite beli nak hepy kan die... tp die buat camtu kan... so wat can i do... aku lepak lame je kat depan tanak balik.. then die kua balik... last2 amik gak bear tu... aku trus la balik.. then malam die kol... almaklumla kol free... huhuhu

panjang lebar kau sembang... hahaha malas lah nak cite sini... cite pon tak egt dah... bhahahha... ape pon on dat day die tau yg aku nye loan dh lulus... KANTOI oke... ape pon lantak la... hehehehe.....

nak update mase besday die tuh.. tunggu erk...

ok guyss see yaaaa

daaaa












No comments:

Post a Comment