Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, November 23, 2010

Dugaan 2



Semua dugaan pun berpunca dari Dayah... dayah... dayah.. what the hell la itu pompuan... menyakitkan hati.. seb bek la aku ni bukan jenis yg cepat melatah.. kalo aku yg jenis macam tu mmg habis la pompuan tu aku g serang... hahaha.. tp buat ape kan?? xde guna kalo die stil buat benda yg same.. ha?? betul kan??

kali ni nye dugaan?? nak tau ape?? humm ntah la aku pon tatu la nak cakap ape..banyak sgt berhubung dengan dayah.. hmm... kali ni?? sebenarnya.. aku saje je nak bukak fb pit.. sebab aku nak tgk page adik die.. die kate adik die ade upload gamba.. so aku pon bukak la.. lagi pon aku bosan..then aku nampak ade plak la inbox yang tertulis dr dayah... hahaha.. kau jgn nak memain ng aku ye.. ko tunggu...

Then bila aku bukak aku baca la... hamik kau... banyak kot yg die taip.. sampai sakit mate aku nak bace.. bukan sebab ape.. tp sebab aku sakit hati.. awak nape nak kacau die lagi.. aku tak kesah kalau kau nak kawan.. tp jage la adab kau mase kawan... kan?? tak salah kau nak kawan dengan bf sesape pon.. tp bile kau buat ayat pelbagai tu... aku pon jadi la sakit hati.. tp tak pe aku sabar je lagi...

Then satu ayat yang mmg buat aku sakit hati sesengat nye adalah.. "aku akan sentiasa berdoa kau akan jadi milik aku" hah apa itu?? die mmg tekad kot nak kat pit... habis tu aku ni ape?? permainan je r? aku simpan lagi... then aku mesej pit aku soh die bukak fb... tgk kat inbox.. aku nak die bace.. aku nak die tau ape perasaan aku bile bace benda tu... huhuhu... pastu aku terus off tepon... sekian... aku tido.. aku malas nak pk.. then tgh malam tu aku bukak fon.. ade 3 miskol dari die.. bia je lah.. aku miskol la balik.. tp die dah tido kot... bialah.. die penat tu..

Then esoknye kitorg plan nk g lepak kat RNR... haha standby.. lame tak kua ng derang kan sejak aku ni main badminton.. mule aku g amik gg dlu.. pastu aku g amik pit then baru g amik miji... kitorg pon gerak la.. aku layan pit same macam aku layan org lain... aku tak tnjuk pon aku marah ke ape ke.. huhuhu.. sbb aku tak kesah. die pon oke je slamber je msj aku..pastu lepak minum sume ok la.. mase balik pas hantar gg aku kat blakang sensorang... tgn die kat kusi driver. mase tu tinggal kami bertiga je.. aku amik peluang pegang tgn die... aku tak marahkan die.. tp aku takut kehilangan die...mase tu aku genggam tgn die kuat2... aku rase calm je... ouhh muhammad nor faiz... jangan tinggalkan saya...sebelum masuk kete aku btau miji yg g balik sg behrang dlu, sebab aku nk berdua ng pit... aku hold tgn die... sampai umah miji... aku ckp kt miji aku nak siat2 kan kulit pit.. hahaha gelak je deme.. aku pon memain je..

Mase otw g umah die, die dah tny aku... aku ckp aku ok... huhuhu.. yer la aku ok.. then, stop kat umah die.. die tny aku kenape.. aku ckp aku oke la. xde ape.. die tny lagi.. mustahil la aku oke.. sedangkan bile die bace, die pon sakit hati... aku ckp aku bukan jenis yg nak marah tak melulu.. aku boleh pikir baik buruk lagi...betul ke ok ni? yer org oke.. aku oke je sebenanye.. mmg la dalam hati ni ragu2.. tp ape gune aku ragu2 sedangkan aku tau die jujur dgn aku... seriusly aku rase nak peluk je die kuat2.. mase tu aku tatau nak buat ape.. aku peluk die kuat2.. aku tak nak kehilangan die... seriusly... aku tak nak kehilangan die... die ckp jgn risau... die ade... die ade dengan aku... yer aku tau die ade dengan aku... tp aku tak nak la ade org lain yg cube nak tarik hati die dari aku.. die ckp kalo aku bace yg lagi satu email mesti aku sedih.. aku ckap aku tak nak tau... aku cume nak die ng aku je..

Dah lame lpas tu.. kitorg keep slow la kan.. aku oke je senanye.. die tny lagi aku kenapa... aku cakap la aku saje je.. hahaha aku oke sebenanye.. saje nak uji die.. hahaha.. die geram je tgk aku.. hahaha.. aku gelak je la... aku cakap kat die aku oke.. hehehe.. then lpas tu aku balik la.. balik mcm biase je...dlm hati aku aku tersenyum.. aku percayakan dia... sumpah aku percayakan dia...

Sampai umah aku cakap kat die yg aku tak kesah sbb aku percayakan die.. die ckp tengs syg sebab percayekan org.. then aku ckp lagi, aku tak nak die salah gunakan kepercayaan aku pada dia.. sebab aku serahkan segalanya pada dia.. jiwa raga aku...aku nak die jujur.. kalau ade ape2 cite ng aku.. jgn nak sorok2.. itu je.. die dah janji.. die sayangkan aku... so aku dah tenang... aku tak kesah... tp aku pecaye pasni mesti ade lagi dugaan lain yg dtg... sabar je la wahai hati...

sampai sini je untuk dugaan 2.. huhhu aku dah oke..
i love u sayang... so much....

okk see yaaa daaaaaa....





























No comments:

Post a Comment