Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, November 23, 2010

Hari Raya Qurban yang sangat bermakna bersama Encik Faiz

Syukur Alhamdulillah diatas kurniaan mu Ya Allah... insan tersayang ini muncul dalam hidup aku.. aku bersyukur sgt... hari ni hari raya haji.. aku rasa hari raya yg sgt bermakna untuk aku.. huuhuhu.. raya pertama dengan insan yang tersayang...egt malam tu die nak kol aku.. rupenye die tido mati da... ape punya laki la.. aku pon same tido mati... hahaha mane tak nye... kami penat kot..

Semalam lpas balik keje aku plan ng die nak g kua dating.. huhuhu saje je la.. nak dating kan.. before raya.. huhuhu.. aku mmg mcm ni agaknye.. esok nak raya hari ni aku mesti g rawang..d ah jadi habbit kot.. hahaha.. tp kali ni best sebab aku pegi dengan insan tersayang ni... kitorg nk g makan kat mcd..
best kot dapat makan dengan my sayang ni.. hehe..kitorg makan berdua je r.. ne de ajak sesape... aku dengan pakai baju keje nye.. huhuhu...belasah je la.. then ptg td akak kol soh aku beli bunga.. dey ape da...

Aku makan spicy mc chiken then c syg makan ayam dua ketul... hehehe.. makan2 then sembang2.. best... terkenang macam mane kitorg boleh kapel.. padahal.. hahha mmg tak terbayang kot... tp nak wat caner.. kitorg ni dah ditakdirkan kot.. hehehe.. layan.. but i love him so muchhhhh...

Pas makan kitorg g beli bunga... then balik terus... dalam kete banyak kitorg cerita.. hehehe sume pasal kisah cinte kitorg la.. mcm ne kitorg bole kapel.. kenapa die jatuh hati pada aku... dan ak jatuh hati pada dia... haaha aku tak dapat nak jawab macam ne.. yg aku tau aku jatuh cinta pada dia sepenuh hati.. hehhe... aku rase bertuah sangat... i love you so much sayang...

so kami pon sampai umah... dah nak balik masuk umah... kami sembang2 kejap... die tanak lepaskan aku... macam tu jugak aku.. aku tak boleh nak lepaskan die masuk... kenapa ntah... tp kami kena berpisah.. mmg banyak yg kami sembangkan... then dah nak balik.. dah mmg menjadi tabiat dan adat kami... aku capai tgn die.. aku salam dan aku cium tgn die... dan die akan kucup dahi aku... syahdu je kan... hehehe... saya sayang awk syg... pastu aku pon balik...

sampai umah die ckp.. kenapa dah nak ada rasa rindu yer.. huhuhu aku ckp aku pon rindu die jugak.. tu la makin lame makin rindu kan.. hhihihihi... pastu g mandi ape sume... mesej die lagi.. malam tu mesej... ujan lebat kot.. die ckp nk kua g beli topap aku ckp jangan.. nnt demam.. aku tak nak die demam.. mane tak nye mase die demam dlu pon, aku tak senang hati tau... hahaha akhirnya kantoi die ckp...hahaha ntah la.. mmg risau kot mase tu.. yer r die mane penah demam.. baru ari tu die demam.. huhuhu..

Then mesej dengan die... last2 die tak mesej dah.. myb kedit die habis... aku pon dh tertido dah tgh malam tu.. bia lah. then aku jage tgh malam aku cube kol die tak angkat.. mcm kne reject... macam2 dah aku pikir.. akhirnya aku malas nk pikir lagi then aku tido sampai pagi..esok raye kan... ape la.. lupe ke?? heheh best ke raye aku kali ni?? hhuhuhu..

Esoknye aku pon mesej kat die soh bangun g solat raye.. xde respon pon... huhuhu.. die terus g semayang raye kot...aku dok sibuk mengemop je kat umah tu.. adohh penat benar ni.. hahaha.. aku mesej wish besday kat faizal je.. adik sayang aku tu.. pastu sume pon sibuk la g solat raya... mcm tu gak dgn encik sayang aku tu... ;p

Then aku tak mndi lagi ni... die mesej "Selaamat hari raya syg..." wahhhhhhh best gile aku rase... sbb ni raya pertama yg aku rase nikmat sebagai seorang buah hati kepada org yg aku sayang... aku pon balas la. selamat hari raya sayang... hari raya yang sangat bermakna bg orang.. ha tu la.. sangat bermakna kan... hehehe... bahagia nye aku rasa.. Alhamdullillah...kitorg dua dah plan dah nak raya sama2.. tp tu lah baju raya biru aku tak de la.. huhuhu pakai je la baju songket coklat.. huhuhu.. aku nak bg lemang kat dia.. tp tu la.. tunggu skit2 lagi.. aku lambat kot mandi.. pastu mak lak ajk g beli daun sup la ape la.. almaklumla.. nak kenduri... aishhh... layan...

Balik beli barang aku terus gerak masuk umah amik lemang, then aku terus g umah die.. huhuhu.. mak bising kot tak bg aku kua.. tp ape kan daya aku ni dah mmg janji ng dia kan nak raya sama-sama.. huhuhu... aku pon selamber je la kua.. aku cakap aku akan balik awal.. okeh...

Aku pon pegi la umah die.. so kami pon g r raye.. mule tatau nak g mana.. pit kol gg.. ajak gg lepak.. so kami pon gerak la g umah die... derang lapa.. nak makan kat easy... asek easy je la plak... aku cakap jom g garden seafood.. huhuhuhu... so kami pon gerak g makan... aku tak makan pon.. aku minum je... aku cilok la pit nye nasi skit.. huhuhu..dah makan kami tatau nk g mana.. aku cakap jom r karok.. gahahaha.. mmg gile la kitorg.. kami pon g r karok.. selamber... huhuhu.. orang sibuk raya kitorg g karok.. hahaha...

Pastu aku teringat naem.. aku nk jumpe die jap la.. so lpas karok kitorg tunggu naem kat depan bahtera nye mamak.. sekali tutop.. then naem sampai kitorg gerak g secret sbb tatau nk g mana kan.. huhuhu taram je la.. pastu aku tgk muke pit berubah je.. mase kat secret die senyap je.. aku macam cuak la.. kenapa ng syg aku ni.. takkan jeles kot?? adoii... jgn la mcm tu syg oi.. i love u sorang je la.. Mase kat secret tu die diam je.. adoi.. knapa ng awak ni sayang... tp aku xde la tanye.. aku diam je la.. nnt dah balik abtu aku nak tny.. huhuhuhu.. pastu kami pon balik la.. aku g hantar gg kat umah die..

Mase balik tu.. aku tny die oke ke?? die cakap oke.. kenape?? umm xde ape.. mcm tak oke je... betul ke ok?? ka.. kenapa?? aadoiiii... seriously... hati aku tak tenang kot.. nampak macam muke die tgh tahan something.. tp ape kan daya aku.. dah die kate die oke.. die diam je la.. aku plak tgh cuak nk kena marah kot.. tangan aku basah.. padahal aku tak kesah kena marah.. cume yg aku takut die marah kat aku... tgn aku mmg basah mase tu.. huhuhuh... cuak sgt kot... then mase sampai uamh die.. alamak!!! mak die ade kat luar la.. semua ade.. huhuhu... kitorg pon gerak la ke tempat lain dlu.. sb kitorg tak salam hari raya lagi.. huhuhu..

Aku salam tgn die.. aku cium tgn die... aku mintak maaf atas salah silap aku... then die kucup dahi aku... Bahagianya aku rasa... aku harap hubungan ni kekal hingga akhir hayat... aku dapat raya ng dia sebagai suami isteri suatu hari nnt... insyaAllah... kami pon gerak la balik umah die.. huhuhu aku dah mekap lawa2 dah.. pastu aku kua kete.. Aku g salam mak die. .kakak ipa die, adik dia.. mula2 aku jumpa c kecik tu dulu.. hehe die kenal aku.. weeee... bagus2.. pastu aku sembang la jugak ng mak die skit2... aku jemput mak die dtg kenduri aku tu.. haha mak die cakap insyaAllah je.. heheh seb bek family die ok... pastu aku cakap aku nak balik.. aku salam sume then aku balik.. aku balik egt kne marah ng abah. nasib baik la tak.. uhuhuhu... aku tuka baju terus g makan mee.. lapa r plak... then terus g buat keje.. aku mesej die td ckp aku tak kena marah.. uhhu.. kan die dah ckp katenye... pastu aku tny, mak ckp ape... mak ckp mak nk g masuk minang.. hahaha... gile gelak aku... then aku terus bz tolong kat dapur.. die tido kot..

Malam aku kol tak angkat.. mesej tak balas.. dah pkol 9 baru die balas.. die tiso katenye... die tak dapat dtg.. umm tak pe la.. aku cakap nk lauk ke.. kalo nak aku hantarkan.. huhuhu..die ckp takyah susah2 .. tp kalo nak hantar bg je la.. haha ckp je la nak.. kan senang.. ape la syg ku ini.. hahaha.. aku bungkus banyak gile kot.. then aku g hantar kat umah die.. huhuhu.. dapat gak dating jap.. yeayy... i love him.. wewewe. lame gak sembang 1/2 jam..
hhuhuhu... die sian tgk aku.. aku ckp tak perlu.. sbb aku dah biase... huhuhu...then aku pon balik la... aku cakap nnt malam sembang lg.. hehehe.. ok syg.. aku pon balik la...

dah setel buat keje aku mesej die... die cakap g mandi then rehat..yer nnt aku mandi la.. aku nk sembang ng die dlu.. huhuhu.. pastu malam tu die kol.. kitorg sembang2... dah puas tu kitorg pon tido la.. aku bangun agak awal sbb aku nk goreng nasi.. bawak g keje.. hehehe... ok la sampai sni je.. g keje pon kitorg mesej gak.. ok i love u syg!! muahhhh...

Indahnya raya aku bersamanya.. Alhamdulillah... aku bersyukur Ya Allah...

ok nnt sambung lagi ya...
see yaaaa...
daaaaaa....































No comments:

Post a Comment