Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday, December 2, 2010

Asik-asik orang yang sama....

Pagi ni aku keje macam biase la.. semalam aku kua dengan die g repair kete.. rupenye lining kete aku tak de.. aku bawak budak2 tu skali g karoke.. mmg suke la budak2 tu kan.. pastu aku g amik die.. then gerak ng die g tg malim..pastu makan kat pizza...

Malam tu balik g tf jap aku g beli baju.. then balik... aku hantar jap bebudak tu ke umah then aku g umah pit... umm ade lahh.. sampai lebam bibir aku neh terantuk pintu kete... cess...

hari ni aku macam biase la on fb.. then aku nampak yg di on9.. aku tny la pelik bin ajaib.. pastu die bole tanye sebab?? aku cakap la abb bole on9.. murnie sory kite saje on fb faiz jap..ohh sape ni ek?? aku egt kan wadie mey or dayah je.. then die cakap dayah.. ohh tak pe.. ni fb faiz bukan kite.. okey.. tahniah.... ko tau tak aku tersentap.. kenape ko sebok nak on2 fb faiz?? ahh suke hati la...

Then aku mesej pit, aku cakap ha bagi la pswd fb tu kat sume org... pastu aku off kan fon... betapa sakitnya hati... ahh lantak korang la nak buat ape pasni.. aku tanak masuk campur.. aku penat dengan sume ni... korang buat le keputusan elok2 tau.. pastu aku on tepon.. die ade bg msej.. die ckp off la fon tu.. tak payah denga org explain.. ok fine.. hmm ntah la.. aku sebenanye tanak sume ni berlaku.. aku penat.. kadang2 aku malas nak masuk campur pun... terpulang...

Aku gigihkan jugak.. balas mesej die.. aku tanak gaduh2.. aku mesej mcm biase.. then dah lame2 tu die ckp die nak jumpe aku kejap.. aku ckp oke je... demi die even sakit hati pon.. aku tetap nk jumpe die.. sbb die semangat aku.. walau aku marah mcm ne pon... aku tetap nk dengan die.. aku takkan marah die sampai bila2.. yg aku mampu marah hanye 5 minit je... dah cukup lah... aku tak pandai merajuk.. tp bila aku layan rajuk aku.. punah la semua...

Mase balik aku singgah umah die.. haha memang la aku senyum je mase aku dah ade dengan die.. tp itu lah.. aku ni mmg tak pandai belakon agaknye.. die mmg ckp muke aku macam gampang... gahaha.. yer la.. ko bayangkan.. dah la sakit hati then nak dating.. aku ni tanak la die cakap ape2.. bukan2.. aku nak happy je.. tp memang tak jadi.. huhuhu

Macam-macam sie tanye aku sal [agi td.. ape yg dayah chat ng aku. haha aku tukar topik je memanjang... malas aku nak pk haih... lame gak la aku duk depan umah tu.. huhuhu... die tak masuk kete pon.. duk lua.. panas la.. aku suh masuk die tanak.. huhuhu... siyes je muke.. aku gelak je la.. hahah tp gelak tak menjadi plak... haha... pastu die ckp die nk cepat.. die nak g semayang jumaat, aku pon nak cepat.. aku nak balik.. nak masak.. anak2 aku ade kat umah tu.. aku nak beli ikan lagi kat pasar ni..

Mase nk balik tu.. aku salam die.. then aku pukul tangan die kuat2.. kuat sangat.. sampai tangan aku pon sakit.. huhuhu.. aku geram sangat... aku dah tatau nak buat ape.. benda2 remeh macam tu sesakkan otak aku..becinta susah tak bercinta pon suah.. mane satu la kan.. haihh... die bia je tangan die kena pukul ng aku.. huhuhu.. dah penat pukul.. die tanye. dah puas?? ke nak pukul lagi..??? uhuhu aku cakap cukup.. macam tu la kalo nak lepaskan geram.. katenye... huhuh.. aku gelak je.. then aku salam die aku balik... sume2 ni aku tak egt dah.. aku sekejap je.. malas nak panjang2..

Aku balik.. aku mesej die.. aku cakap maaf la sbb aku terpukul kuat... die tak balas.. aku sibuk kat dapur.. die g solat jumaat... bia lah.. then mase aku tgh makan die balas.. die cakap tak pe... nak sampai mati pon tak pe.. huhuhu.. tak de la sampai macam tu... huhuhu.. then dah oke mcm tu je.. jangan rosakkan mood aku oke.. esok nak kua jalan2.. huhuu...

ok lah sampai situ je...
esok nk story sal jalan-jalan... ngeee ;p

papai...
see yaa.... :p






























No comments:

Post a Comment