Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, December 14, 2010

BBQ bersame tersayang












12.12.2010- cantik plak tarikh ni kan... hehehe..

Hari ni aku pepagi bute dah bangun dah.. malam td aku tido lambat gak la.. aku tunggu die.. tp xde... tp malam td ade la die mesej aku.. die cakap die kat kedai makan.. terbeliak gak bijik mate.. tetibe je ade kat kedai makan... padahal td die tertido.. ngigo pe plak la budak ni kan... hahaha... aku balas mana termampu je... then die soh aku tido.. huu... selamat malam sayang!!

Aku bangun pkol 8pg pagi tu.. banyak plak aku rase nak buat.. huhu.. aku mesej die tak de respon.. ah bia la.. umm.. then aku g dapor pastu aku masak, aku buat air, aku masak nasi.. ayam aku dah peram dah malam td.. ok la tu cukup la kot kan... then aku goreng kentang.. saje buat makan2 skit.. aku masak cendawan jugak.. kang bawak nasi xde ape plak nak makan.. aku buat air asam jugak sbb nak makan ikan bakar kan.. wahh mesti seronok...

Sebenarnye tak plan sangat pon nak g mandi manda ni.. kak norie la yg ajak.. ase plak macam oke kan.. hah ikut je la.. hehe.. pit pon nak ikut kan.. so lagi bertambah happy la.. hehehe.. i love my hubby!! wee... tapi agak sedih la kan.. sebab aku tak dapat mandi.. huwaaa... kenape kau sebok period plak la tyme aku nak berendam ni haaa... aduhai... so tgk je la org mandi dan makan........ tp tak berape nak makan sbb senggugut... tp tak pe.. cik abg tu pon tak mandi.. takut kate nye.. hah suke hati la.. kalo aku jadi die... dah lame dah aku terbenam dalam ayor tu.. ngeh3... maaf la saye ni pantang skit nampak air.. huuu...

Sesi menghidupkan api dimulakan dengan encik hubby saye.. gahaha tak hidup.. awak kenape api tu tak hidup.. lupe skill ke?? hahaha.. n then ujang tolong.. akhirnye hidup.. haa mula la sesi bakar membakar... sampai hangit pon ade... but not too scorched la.. its a little bit crispy.. gahahaha... for its delicious too eat.. hah janji kenyang ng seronok.. bukan selalu... hahaha... i love it!!

Dah setel sume kiah ng noli plak amik alih.. bakar ayam ng ikan.. ayam kiah sangat sedap.. p sape tak kenal kiah... haha riuh sekampung itu pompuan.. hahaha.. kelakar. sakit perut aku gelak.. shes so nervous.. ahaha... nolie rileks je.. die jerit2.. ahaha.. mmg lawak la.. pastu api besor die jerit lagi.. gahaha... askit perut.. yg lain pegi mandi dah.. then naik balik derang semua makan.. aku tak makan pon.. aku banyak minum air... dahaga... makan jugak kang sakit perut.. encik faiz dah pot pet2 cakap aku makan main2... heyyy betul la org makan.. puk kang.. ngeh3...

Dah setel makan kitorg lepak kat sungai.. arghhhhhhhhhh nak airr.... uhuhu.. ape bole buat... tgk je la... huhuhu.. duk ng encik faiz.. best woo bercinta kat atas batu main air.. hahaha.. beliau janji nak dtg mandi nnt.. ehehe.. janji yer syg.. jangan tipu2.. wewewe.. tp kalo tak leh nk wat caner.. tak pe la kan... :)

Dah pkol 3 lbih kami pon balik la.. bukan leh mandi pon.. so kena la balik.. mule g happy home then g rnr.. lepak sane.. makan2 jap.. makan eskrim... malas nye nak drive.. huhuhu... soh die drive tanak.. uhh tape la.. drive je la.. pastu balik bukan ikut jalan biasa.. aku ikut jalan yg ke selisek tu.. guess wat....??? mase otw balik tu.. ade lori angkut org indon kot.. gile penuh lori tu.. huhuhu.. pit amik gamba... nak tau tak derang bole tunjuk peace... ahaha gile sporting... mmg best la.. kesian pon ade tgk diorang tu.. huhuhu... rupenye diorang keje kat ladang pisang tu.. kesian kan.. cari rezeki jauh2 duk tempat mcm tu je... ummm..

Then sampai umah pit.. hantar die balik.. salam macam biasa... then balik umah... cuma hari ni x dapat kiss kat dahi.. sbb ade kiah ng nolie.. hehehe... balik umah aku angkat barang then lepak dalam blik.. berehat... sampai malam pastu tido.... wat a bad week... line celcom sangat buruk minggu ni... menyampah gila..nk mesej ng die nk on9 fb pon susah... haishhh... but sokey... semua tu kan x penting sgt... rileks je...

Habis cite sal BBQ ni.. ape yg aku dapat cakap best sangat... bergembira dengan orang-orang yg aku sayang.. yg sentiasa ada di sisi aku saat susah dan senang... i love u guys..
semoga kegembiraaan ini akan berkekalan selamanya.. amin......

sekian untuk cerita BBQ ni.. hehehe...
ok ddaaaaaa see ya!! muahhhhx






























No comments:

Post a Comment