Banner created with MyBannerMaker.com

Sunday, December 12, 2010

FAIZ & MURNIE (1 month)

Muhammad Nor faiz & Nor Hammurnizah

Genap sebulan kisah cinte kami.. huhuhu... semua nye indah.. yer indah.. aku rasa bahagia sangat.. bertuah sangat.. sebab aku dapat milik die.. bukan sekadar kata di bibir.. tapi aku mengakui berdasar tulus hati aku..sukar nak percaya aku jatuh cinta dengan kawan baik sendiri.. hahaha tapi itu lah hakikat..semua nya terletak pada Allah s.w.t...

Terus terang aku cakap. mulai pada saat itu aku tak boleh kehilangan dia..aku sayang die.. sangat2.. kalau die tinggalkan aku.. aku pon tatau nak cakap ape.. hummm.. hope aku dengan die berkekalan...semoga kami berdua akan sentiasa happy je.. bahagia selamanya... andai di pertemukan jodoh akn aku dengan dia... InsyaAllah akan aku jaga perhubungan ni dengan baik sehingga akhir hayat aku.. aminn..

Sebulan bercinta?? banyak dugaan.. banyak benda aku kena harungi.. tapi aku tak takut.. sbb aku ada dia.. dia yang sentiasa ada di tepi aku.. bagi semangat bagi nasihat dan sebagainya... dia kini betul2 jaga aku.. orang yang betul2 melindungi aku.. raa betul2 dhargai.. sungguh...

Ape yang aku tanamkan dalam hati aku, jangan salahkan orang lain.. jangan sngka buruk pade org lain.. jangan cepat melatah dan jangan cepat buat keputusan.. ape pon aku kena fikir panjang dlu.. semua aku buat atas dasar apa yang hati aku kata... aku bukan nak tuduh sesiapa.. aku pon manusia biasa.. tahap kesabaran aku juga ada hadnya... sama jer seperti org lain.. so.. murnie jangan cepa melatah...

Sebulan bersama?? haha.. banyak kawan2 kitorg yang tak percaya.. mmg la.. gila terkejut tgk kami berdua kapel.. huhuhu yer semua kengkawan dia la buah hati sayang aku... yang berjaye tawan hati aku.. hehehe.. i love u so much my dear faiz....hope semua akan doakan kenbahagiaan aku dengan dia selamanya.. amin....

Tarikh??? 11.11.2010 memang cantik kan tarikh tu?? tahun depan lagi la cantik... 11.11.2011.. 11.11.11 wahhh... best ni kalo dapat nikah.. hahha... hey kecik lagi oke.. banyak benda yang kitorg kena belajar.. kan..tp memang die panah cakap.. petang tu kalo aku tak mengaku atau aku tak cakap aku nk move on mmg die nak kol aku.. nak mintak declare. nak slow talk ng aku.. hahaha... tp aku yang bukak langkah dulu.. hahha.. terer tak saye?? wee.. dengan langkah aku yang terbukak tu so, terbitlah cinte... ngeh3.. so sekarang aku dah bahagia.. alhamdulillah.. amin...

Hope aku ng die akan sentiasa bahagia... takkan ade banyak dugaan dan halangan.. tp mana ade laut yang tak bergelora.. xde hari yang tak ditimpa hujan... betul tak.. so ape yang aku kena harungi adalah lumrah hidup.. bersabar tu penting..huhuhu best oo bercinta... gahahaha... wat a happy day wif some one whos love us... rite??? yeahhh

Celebrate??? 1 month pon nak celebrate ke?? ehh harus lah.. ngeh3... tp sesak skir la.. sbb aku keje 11.12.2010 tu... jage pasca.. semak je lah heh org nak dating.. ngeee... tp tak pe.. lunch our lame.. balik chow terus la.. ngeee..tgh ri tu lunch aku g amik cik abg tu then kitorg gerak g pprt makan kenduri kat umah emy.. tatau nak p mana... kitorg lepak kat TF haha... motif?? aku pon tatau.. haha lepak je la.. huu.. pastu balik... petang kang nk kua lagi kan... huuuu.. dah petang rase lambat sangat habis nye aih... tepat jam 5.. ahaha aku grak terus la. malas nak amik tau dah pasl keje tu.. org nak dating la. huu.. then amik die pastu g lepak rnr..saje je lepak sane... bosan.. plan lpas makan nak g karoke.. tapi dah lambat.. malas la.. pastu balik.. balik tu plan nk bbq ng kak norie kat kalumpang esok nye.. aku ng die pon gerak g pasar beli ayam.. then g yat fong beli serai ng santan. haha die cakap macam laki bini g pasar lak. hehe.. ;p ok wat... belajar la menjadi suami dan isteri.. hahaha... weekk... berangan eh!

Pastu balik lepak kat depan umah die.. lame... huuu... banyak benda yg disembangkan.. ngee.. pastu dah lambat la.. balik lah.. hehehe.. balik aku terus prepair tok esok... then mesej die.. pastu ntah kemane die hilang.. uhuhu...
aku pon lena la dah malam kan... ok nunite...

What a best moment with you sayang... i'll never forget u in mymind forever..
I LOVE YOU SO MUUUUCHHHHHH.........

ok sampai sni je..
next story wait ya!! daaaaa













No comments:

Post a Comment