Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday, January 6, 2011

Permata Hati Kecik Molek



Alhamdulillah.....
family kitorg ada permata hati baru.. Nur Anina Btrisya bt. Nor Othman name nye... sweet kan??
name ni mak long die la yg bagi.. sebenarnye mak long die soh taruk damia batrisya.. tapi macam pelik plak kan..
ibu die decide la nak taruk Anina Batrisya.. hahah itu la kesah name nye.. :) sweet anak saye yg sorang ni..

Die ni baik je.. mak cakap die ni baik macam abah die mase kecik.. senang je nak jage... haha... syukur Alhamdulillah akhirnya angah ng kak nora dapat gak beby gurl.. tak sangka kan.. rezeki diorang la.. hehehe..

Anak gadis cilik saye ni lahir mase lepas raye.. raye ke-5 tak egt plak la hari ape.. yg aku egt pagi tu aku sibuk g raye umah kengkawan... angah kol btau yg kak dah bersalin.. ahah anak perempuan... yahooooooo!! menjerit kot kat dalam umah.. ahaha... yer la happy kot dapat anak baru... over.. macam anak awak plak kan.. haha..

Aku rushing la raye pg tu.. ptg tak dapat join derang raye sebab aku nak kena g hospital sungai buloh tgk kak.. bawak makanan tok die.. sian lak lapo tu... hahaha... excited kot.. nk tgk my beloved niece tu.. hehe.. aku gerak ng mak ng akak je.. abah mane nak ikut.. org tua tu bek duk umah... huhuh

Sesampai je aku dah menatap anak aku tu.. bukan tatap je.. aku dah angkat die banyak kali.. tapi die asek tido je... geram betul... tanak bangun2... hahaha.. ape la c kecik nih... aku dah gomoi die macam2 pon tak bangun gak... kitorg pon lepak je la tunggu c kecik ni bukak mate.. adam ng aiman tunggu kat lua.. sebab derang tak leh masuk.. kesian anak aku dua org tu.....

Pastu tak lame pastu alang plak dtg.. hahaa sakan jumpe anak-anak dara aku tu plak... kitorg lepak je la.. ntah macam ne dah xde tempat duduk aku duk je kat lantai.. selamber... seb bek akak dapat wad besar.. vip nye room.. gahahaha... mase tgh duduk2 tu kak plak sampai...haha.. sembang2.. lagi penuh la blik tu.. sian plak kakak katil sebelah... xde org lawat.. huhuhu kitorg plak bising jek.. huhuhu ape bole wat..

Ase dah sedap je melepak kat lantai.. tetibe perut aku berbunyi la plak..huhuhu... dalam bakul ade nasi ng lauk org dalam pantang.. huhuhu nak makan ke tak nak?? org tgh ramai ni... huhuhu.. ahh taram je la.. tp bukan makan tu... rupenye anak tupai ade bawak bihun goreng.. huahahaha... selamber.. semua org dah bantai gelak tgk aku.. ape da... org lapo la....... huhuhu... mkan2 kenyang dah..

Dah setel sume, mase melawat pon dah habis..aku ng anak dara aku yg dua org tu dah get ready nak turun... tp agak terkilan sbb c risya tak bukak mate... huh.. akhirnya dah bebetul nak balik tu.. mak long die panggil name die.. baru la die jage.. hahaha die anak mak long rupenye... ape lagi cecepat snap gamba.. ahaha... dapat gak tgk die celik.. yeayyy!! guyang-guyang punggung!! hhahaha

hah dah penat aku ng anak dara aku dua org tu g beli jagung ng wefer.. ahhaah keje aku asek makan jek mane la kau tak setimbun wahai sang gadis...huuhu.. so jangan makan ubat... kalau makan ubat badan akan membesar.. oke! amik iktibar... huhuhu.. ahaha sampai sekarang aku tak makan ubat dah.. lantak la saket pon.. muahaha.. padan muke.. ;p

beberape hari pastu risya kena msuk hospital sbb die kena kuning... sian risya... nak jenguk die pon tak leh.. kne tunggu lua jek.. uhhh.. tak best betul.. tp syukur alhamdulillah... sume selamat dan sihat... risya pon semakin besar.. dah pandai di acah... gelak2.. wahhhh happy gilaaa... hahaha

ni la gamba risya mase cukur jambul die 1.1.2011 hari tu... hehehe comel kan??
macam mak cik dia.. ahah amuke bulat pipi tembun mulot kecik.. aahaha mulut ikan seluang macam pit2.. hahaha
syuhhh diam2..

ok lah sila tgk muka anak saya yg sangat comel itu.. hehehehe...
ok see yaaa

daaaaaa


























No comments:

Post a Comment