Banner created with MyBannerMaker.com

Sunday, April 10, 2011

Aku mahu engkau tahu :')


Cinta sejati Muhammad Nor Faiz

Dia yang mengajar aku erti bahagia...

Dia yang mengajar aku erti sayang...

Dia yang mengajar aku erti kejujuran..

Dan dia juga yang mengajar aku erti kesetiaan...

Sungguh, kasih sayang aku pada dia tak pernah pudar... tak pernah kurang... tak pernah hilang... aku sayang apa adanya dia...aku sayang apa ada cinta darinya... aku sayang ada kejujuran padanya... tidak pernah aku harapkan harta benda, kekayaan, kemewahan... Cuma aku harapkan kesetiaan dan keikhlasan nya mencintai aku....

Tanpanya, tidak pernah ku tahu erti rindu... tidak pernah ku tahu erti cinta... tidak pernah ku tahu erti sayang..

Kamu... sungguh kamu yang telah mengajarku erti semua ini sayang... padaku cinta mu paling ikhlas pernah ku temui sayang... tidak pernah ku sangkal akan keikhlasan mu itu...

Dikala kau katakan bahawa kau sedih dengan kesusahan mu... dengan kedaifanmu.. tidak pernah aku merungut sayang.. sungguh... kerana kasih sayang aku tidak pernah akan luput selagi nyawa yang memisahkan kita sayang... Aku berjanji padamu.. tidak akan aku ungkit kesusahan yang kita alami.. tidak akan aku merungut dengan segala dugaan yang menimpa.. tidak akan aku tangisi dengan apa yang mencelekai kita... aku bahagia dengan mu.. kamu sayang adalah kekuatan ku.. tanpamu.. mungkin aku akan jatuh...

Disaat kau meluahkan apa yang terpendam dalam hatimu tidak pernah aku duga itu yang akan kau ungkaikan sayang.. kerana.. aku.. aku tidak pernah terlintas langsung untuk memikirkannya sayang... jauh dilubuk hati untuk meninggalkan mu dengan apa yang menimpa kita...

Sayang... kamu juga pernah berbisik ke telinga ku sesungguhnya... kesusahan yang kita alami adalah dugaan dan ujian dari Allah s.w.t yang mendewasakan dan mematangkan kita.. aku bersyukur sayang... aku bertemu dengan insan yang serupa dengan ku.. tidak akan merungut dengan apa yang terjadi... sesungguhnya aku tahu bahawa Allah itu menguji kerana Dia sayangkan kita... Dia sayangkan kita sayang...

Sayang... sesungguhnya aku mahu engkau tahu bahawa tidak kira dugaan apa yang menimpa kita, aku tidak akan meninggalkan kamu... andai kau jatuh... percayalah... tangan ini akan aku hulurkan untuk membangunkan mu semula.. memberi kata-kata semangat untuk terus melihat kau tersenyum sayang....tidak terdetik langsung dihati untuk terus membiarkan mu terus tersungkur sayang.. kerana kau adalah semangatku......

Sayang... aku sayang padamu.. aku cinta padamu.. aku tidak mampu mengharungi hidup tanpamu.. tetapi andai ajal memisahkan kita.. aku redha sayang... akan aku gagahi langkah ini penuh dengan cinta dan kasih sayang mu... begitu juga kamu sayang.... aku berharap jika aku yang pergi dahulu... aku mahu kau terus melangkah dengan penuh tabah.. dengan penuh senyuman dan yang pasti.. aku juga mahu kau yakin bahawasanya andai aku telah tiada, kasih sayang aku masih terpahat didadamu... biarpun jauh.. aku tidak akan pernah melupakan mu sayang...

Sabar sayang... aku sentiasa dengan mu... aku ada disisimu.. aku ada di hatimu... dan aku ada dalam diri kamu... sumpah.. tidak akan aku lari jauh darimu... aku sayang kamu.. aku rindu kamu dan aku cinta kamu..

I love u sayang.... for the whole my life.. its a promise..... and hope u will love me forever....

Muhammad Nor Faiz & Nor Hammurnizah bt. Abd. Hamid

11.11.2010

No comments:

Post a Comment