Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, July 26, 2011

Majlis ramah mesra dan doa selamat :)
















ok guys.. amacam?? sihat?? hehehe.. saye ni dah sememang nye sihat walafiat lah kan... tengok kan kat badan macam dah super duper sihat.. keh3....okeh nak dijadikan cerita, aku nak cerita pasal malam yang aku buat makan2 tu... ramainye orang tak terkata.. Alhamdulillah... syukur sume berjalan lancar..

Tak banyak yang aku sediakan.. just bihun sup ng lemang je... sebab abah sponsor sate 500 cucuk... heheh rase macam dah open house raya plak kan.. ;p aku ajak semua kawan2 aku datang malam tu yer la makanan banyak kan.. takkan la nak buang kalau tak habis.. rugi..

Aku ade jugak jemput budak2 umah jugak kan.. tapi yang paling banyak nye budak opis dengan membe sekolah la... janji ramai... saje nak buat kenduri sambut pose sekali...so malam tu ramai la yang datang... kak, angah, atam, pak tam sume ade datang...kawan2 plak aku nak senaraikan pon ramai sangat... tp yang aku paling suke watie ng fara datang... syukurr.. rindu derang sangat... tp terkilan gak fizah tak datang... my sayang banyak tolong.. tp die keje pagi tu... tak dapat la nak tolong sangat kan...

nak cerita panjang pun macam banyak sangat story mory nye hahaha... ape kate korang tgk je la gambar kemeriahan majlis aku malam tu... and guess wat... aku dapat adiah besar sangatttttttt.. paling besar aku penah terima hahahaha... Alhamdulillah.. tengs kiah ng nolie... dan my sayang pon ade bg.. mak die pon ade bg hehehe terharu tau.. yayah pon ade bg adiah.. aku tak berharap pon adiah tu.. aku harap derang datang je majlis tu.. tu pun dah syukur...

tapi mmg tak terlayan la aku dengan semua orang yang datang majlis... ehhehehe mintak maaf la kat semua yang aku tak sempat layan tu kan... bukan ape sibuk sangat hehehe... ape pon terima kasih kepada yang sudi datang... insyaAllah ade rezeki buat lagi nnt... hehehe aminnnnn..

ok guys layan gamba k...
see yaaa...
daaaaaaa

No comments:

Post a Comment