Banner created with MyBannerMaker.com

Sunday, July 24, 2011

on my birthday 7 june 2011 :)



















Macam tak pecaya je kan dah bulan 6... pastu macam tak pecaye je yg dah masuk 7 june 2011. Pejam celik pejam celik aku dah meningkat umur 22 tahun.. weee.. dah besar nye rase... banyak pengalaman dah aku tempuh.. banyak orang dah aku jumpe banyak dugaan yang dah aku terima.. Alhamdulillah... semua ni kurniaan Allah.. kurniaan yang tak akan aku dapat dari sesiapa pun... syukur...

Tahun ni ulang tahun kelahiran paling bermakna dengan kehadiran orang tersayang.. kehadiran insan yang aku cintai dengan sepenuh hati.. Muhammad Nor Faiz bin Mustafa.. dia kehidupan baru aku.. dia senyuman aku.. dia tangis aku.. dia suka duka aku.. Alhamdulillah Kau kurniakan aku dengan insan yang sangat bermakna dalam hidup aku ini ya Allah..

Tahun ni aku tak minta ape2 hadiah pun.. cukup lah dengan kehadiran orang yg aku sayang ini.. ucapan kasih sayang yang tak pernah terlintas dalam kamus hidup aku.. semua insan yang aku sayang sihat sejahtera adalah hadiah paling bermakna buat aku..

Malam tu aku sembang dengan buah hati pengarang jantung aku.. lame... call free kan.. hehehe.. banyak benda yang kami sembangkan.. masa depan.. kenangan masa mula2 kenal.. suka duka.. pahit manis dan macam2 lagi.. hadiah yang paling aku rasa bermakna.. Alhamdulillah syukur..

Pagi pergi kerja dengan penuh senyuman je aku mase tu.. hehehe.. yer la.. birthday girl kan.. hehehe.. banyak nye wish dari kawan-kawan, abg2, kakak2.. tapi sedih la bila kenangkan tahun ni aku tak dapat wish dari abang kesayangan aku tu... errmmm Al-Fatihah untuk abg.. semoga abg sentiasa kenang muni kat sana.. muni rindu abang.. harap muni akan jumpa abang dalam mimpi nnt... wish dari my lovely sayang.. hehe i love u so much...

Hehe kat opis kak liza bg bunga dengan ucapan hehhe... yeayyy dapat bungaa J seronok la.. petang ni plan nak g damansara.. nak g cari baju akak.. pegi ng dak2 ni la.. lame dah tak mlepak dengan derang.. rindu tau.. hehehe kali ni sume cukup korum tau.. dalam keta mmg la happening gila.. sebab dah lama kitorg tak melepak sesame.. kan..

Dah sampai damansara bole plak jumpe c awal ashaari.. bhahahahaha aku bole tak perasan dak2 ni jumpe die.. aku cepat sgt turun kan mase tu.. bukan kemana pun kitorang masa tu.. pegi beli baju akak je.. then lepak kat center curve tu macam orang bingung aaahaha.. sanpa gamba... ape la macam2 hal.. kih3...

Then aku pon dah lapa.. huhu.. mase tu gerak g makan kat nasi arab damsyik my fevered... wee.. ntah kenapa ntah my buah hati mase tu macam moody je.. tak ape la... bia la die.. im hugry! Makan je la.. hehehe.. kenyang jek dah habis makan.. lpas makan my hubby tu okeh la.. nak becakap dah.. orang pon tatau la kenapa die macam tu tadi... errmm..

Mase balik bukan aku atau my sayang yang drive.. miji yang drive.. aku, syg dengan pojie lepak kat blakang.. sian pojie asek demam je.. ntah bila la nak baik nye.. takut denggi je dak tu.. bawak g sepital baru tau.. huhhh duk belakang memamng best la kan.. dapat tido peluk my syg.. errrmmmm... lena... hehehhe... peluk kuat2... kang peluk pojie kang menjerit budak tu.. ahahhaa...

Birthday girl mmg dilayan dengan baik macam tuan puteri la mase tu.. heehe... best nyee... sebulan my syg cakap mintak je ape saje akan ditunaikan eheheh... tamo lah.. nak sayang kat sisi je.. tanak ape2.. hantar gg, miji then hantar pojie.. my syg nnt balik naik moto dari umah.. td die datang umah.. so hari ni best la.. sebab my besday kan.. banyak yang aku niat aku nak ubah dalam diri ni.. InsyaAllah aku akan ubah satu persatu.. Alhamdulillah.. Kau berikan lah rezeki, petunjuk, hidayah dan kebahagiaan kepada ku, keluargaku dan sayang ku.. hanya pada Mu aku bermohon... amin...

Macam tu je la cite aku untuk besday kali ni... best sangat... tp sambutan, kek dan sebagainya taka de la plak.. huhuhu... tak pe la.. bersyukur dengan segala kurniaan yang Allah berikan kan.. yang penting aku bahagia.. Alhamdulillahhhhh...

Okeylah.. mybe sampai sni je kot.. banyak lagi yang nak story... hehehhe...

ok see yaaaa daaaaa

No comments:

Post a Comment