Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, January 28, 2013

Bye Bye 2012, Welcome 2013

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2013.. sekejap je kan.. memang rase sekejap sangat sampai aku tak sempat nak hapdet ape ape pon dalam blog aku ni.. blog ni bukan takat dah berhabuk aku rase hantu jembalang seluruh dunia pon dah menetap dalam ni.. kikiki...

ape cerita menarik?? ontah aku pon tatau.. tp yang pasti mmg banyak cerita menarik aku tak hapdet.. tak de masa.. masa banyak dihabiskan dengan mengenjoykan diri ke merata dunia... tak sangka aku dapat pergi melancong merata-rata pada tahun 2012.. memang banyak kenangan manis dan pahit.. semua masih dalam ingatan aku.. memang sukar nak dilupakan..

nak start dari mana? senang cerita nanti start dari buat rumah la ya?? baru la best... rumah dari hasil titik peluh aku tu... tak la banyak tapi ade la jugak skit.. membantu mak ngan abah buat rumah.. untuk derang jugak.. aku bila la nak beli umah.. tunggu sang suami beli la nampaknya kikiki..

ok lah tu semua intro ape yg aku nak cerita nanti ada masa aku hapdet.. sebab kak erin la ni nak beranak anak nombo 3.. aku kena mangku jawatan dia plak.. jaga kewangan tu.. memang nak mati aku agaknya.. huhuhuhu..

ok take care all of you..
okbai :)

No comments:

Post a Comment