Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, January 28, 2013

Restoran Berputar 360 pening pening

for the last last month before i had an Hi Tea with my love.. like he said "this is for your birthday celebration my dear" percaya?? memang tak la.. sebok nak pegi pon sebab aku merengek rengek nak merasa.. almaklumla.. tak penah kan.. ape pun bukan aku yg bayar sudah pasti habby aku yg bayar kikikiki...

mula-mula sampai tak de la peghak sangat sebab aku dah penah naik menara KL tu.. cuma si dia je yang first time naik.. perasaan masa tu biasa aje.. sebab aku nak makan warghh makan makan..

sampai je rase macam vvip pon ade sebab pelayan terus hantar kitorang pegi naik atas masuk restoran.. melangkah macam pengantin masa masuk tu hahaha.. cover beb cover.. mula mula agak pening sebab semua benda pon nak berpusing.. ngan aku aku nak berpusing sekali..

ok bila dah dapat meja kami menjalankan tugas untuk memakan makan makan dan makan... banyak gila makan sampai aku rasa nak terjun je dari atas.. cepat skit jatuh kebawah.. itu maknanya perut dah terlalu penuh...

kira untung juga kami tak amik makan tghari.. kenapa? sebab ade brother tu cakap kalo amik makan tghri mcm cepat sangat.. dah la rugi..  makanan dia pon tak la banyak macam makan masa hi tea.. syukurrr ;p

nak cerita panjang?? memang malas nak taip.. so aku haplod gamba je ok... tp bukan sekarang sebab gambo ade kat umah... ni pon tumpang pc opis hihihih... kalo dah haplod aku akan padam benda alah yg aku tulis ni..

okbai :)

No comments:

Post a Comment