Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, January 28, 2013

Persiapan Perkahwinan

Ohhh begini rasanya sibuk dalam persiapan perkahwinan.. banyak benda yang nak kena pikir.. padahal lpas kawen xdak apa pun.. haha..

Sekarang ni aku tengah bz dok buat persiapan kawen yang sudah pastinya bukan untuk aku tapi anak sulong aku hahaha... -_-

buat mase ni yang aku dah berjaya buat ialahhh :


Lukis Plan


Dalam proses tempahan Kad

Tempahan Pelamin

Pilihan Baju

Goodies cup

Goodies Bag

Tag Goodies Bag

banyak jugak kan aku dah buat haha.. terer betul aku jadi wedding planner.. so ape yg penting2 tu aku dah setelkan.. tinggal yang tak berapa penting dan barang yg kena buat nanti.. Almaklumla kawennya bukan bulan ni kan.. Kahwinnya 13.10.2012 nnt.. korang jom la memeriahkan majlis anak aku ni ek..

Pilihan baju tu terhad sebab pengantin perempuan tak berapa tinggi.. so pilihan kaler dan keadaan baju tu memaksa kami pilih kaler Grey.. kalo ikutkan tempahan kami mintak kaler oren.. tapi -_-" buruk na rupanya.. bahagian dada jadi ke pinggang lak ahahaha... kesian.. Setel dah baju kaler Grey..

so ape yg aku nak fokus sekarang ialahhh nak cari tissue paper.. motif?? aku nak buat bola bunga pehtu gantung kat scalet... ala-ala fairytale gituu haha.. kankankan? ce korang bayangkannnn~

oke setel pasal tu... bunga?? ok untuk memeningkan pale lagi.. aku kne pikir sal hand bouqet.. takmo pakai rose..nak pakai tulip?? ok jugak kan.... hmmm tp aku refer nak pakai calla lily... :) pegang pon ala2 princess oke.. bukan cm biasa...

tak pe lah.. pakai je la mana yg rasa macam senang nnt kan..

nanti aku hapload gamba majlis sebelah lelaki dan perempuan sekali ok..

lebiuu ok bai :)


No comments:

Post a Comment