Banner created with MyBannerMaker.com

Wednesday, April 6, 2011

LC idaman si suami... :)



oke kali ni aku nak cerita kegilaan hasben aku buat mase ni... die sampai ngigo2.. die nak sangat ng LC tu... tp... err aku pon kenan jugak.. dah lame kot ngidam LC.. huhuhu tgk2 taste same plak ng asben kan... ahaaa.... sonok kot kalo dapat betenggek kat LC nak2 lagi ade plak yang mengangkut... hehehe..

mane tak nye... macam ni cite... pojie dah mmg la ade 125Z die tu.. dalam diam2 upe nye c gg pon dah angkat 125Z jugak... hahaha berangin jek die bile budak2 ni buat seprise malam tu... ahaha... sedih bukan kepayang la beliau kan. hak3.. aku dengo doe cite pon aku dah terharu hahaha... terharu tapi gelak... cover2.. kesian habby ku... emm tak pe la.. nnt ade rezeki kite beli ek syg.. doa je banyak2... jangan isau... :)
ni la yang di bekenan kan sangat ha...cantik mmg la cantik.. tp harge die pon catik jugak pe... ahahaha... mane nak ce kau duit nak beli benda alah ni ha?? huhuhuhu

pape pon... InsyaAllah ade rezeki akan dapat gak moto ni.. untuk pengetahuan... moto ni dah pon di booking oleh nye dekat LEE HIN slim sane tu.. baby JOJO skg masih lagi dalam wad.. dah oke nnt baru kua... kakakaka...

kepada encik hubby... sabar ek... ade rezeki dapat la tu... tak lame.. mungkin dalam tahun ni jugak.. :)
pape pon I LOVE U!! muahhh

hehehe ok lah sampai sni jek..

see yaaa!! daaaaaa








No comments:

Post a Comment