Banner created with MyBannerMaker.com

Thursday, April 7, 2011

Yendo 0r Zylo????



Yang mana satu.... idaman kalbu... adeh.... cenggeng dah kepala aku nak pk...for the first ive see yendo.. im feel in love with the design.. but then after ive touch the yendo.. guess wat......the fon was so mild.. urmm.. aha.. pastu boss tu bg aku zylo.. design mmg tak lawa... tp bile dah pegang die berat... pastu function die lagi bagus la dr yendo tu.. huhuhu ok dah gila dengan talipon..

asek pegi kedai pegi tgk talipon.. huhuh bile la aku nak dapat pakai tepon ni... duit mane duit?? hahaha... aku pon dah ajak hubby pegi tgk sekali... hubby pon kenan dekat zylo jugak.. sbb berat... bab 3G tu aku tak heran sangat... sebab aku bukan nak ber3G pon.. ahahaha...

So antara dua ni la kan... yg mana satu lg oke eh??? mmg la yendo lagi lawa.. tp zylo tu bagus kot.. ummmmm nak kne buat undian secara rawak ke?? hahaha... tapi kan.. aku dah 70/30 la... nak amik zylo.. sbb die ade keypad... senang aku na mesej mase drive... wat??? hahaha jangan menjadi seorang pemandu yang tak berhemah yer..

ok please take a look the fon...zylo and yendo...

okeh see yaa daaaa!!

No comments:

Post a Comment