Banner created with MyBannerMaker.com

Friday, April 8, 2011

Tips hadiah untuk si Teruna

wahahaha bulan ni bulan yang memeningkan kepala aku... sebab bulan ni besday hubby aku... alamak.....!! ape nak beli nih.. adoiyai.. jenuh aku bukak link sane.. link sni... aku bukak nak cari tips tok hadiah utk lelaki la.. yg aku tau macam biase je la.. tp banyak la... adoi...

contoh adiah yang aku tau....


BOLA SEPAK
bola??? err.... sumpah aku tatau nak cakap ape.. huhuhu. perempuan kalau nak pikat lelaki kena la tau kegemaran die... contohnye.. majoriti lelaki suka bola kan?? mean macam dah jadi satu habbit lelaki mesti suka world team bola punye...so ade dicadangkan untuk beli la barangan yang ade kaitan dengan bola.. tak kira la ape die.. cadar katil ke, bola ke, jam bola ke, mug bola ke.. janji ade lambang fans bola tu.. macam MU ke kan.. sbb aku pon kipas susash mati MU gak.. huhuhu.. contoh nye macam ni la.. amik kau.. satu set bilik die MU punye.. kompem tanak kua blik nih...

JAM TANGAN
jam tangan?? yg ni mmg semua gegurl kat lua sane tu tau... mmg dorang fokus sgt yg bile besday lelaki je derang mesti nak beli benda ni.. dah dekat nk besday tu mule la sevay kat kedai² jam.. huhuhu.. macam aku jugak la kot.. ahaha.. banyak jam yg sesuai untuk lelaki.. ade jugak yg lelaki tak suke.. tp ini la antara hadiah yg paling sesuai utk derang..jam tangan dapat menunjukkan derang macho.. huh seriously.. dgn jam derang boleh hargai masa.. bia dorang tau masa itu emas.. mase itu duit.. hahaha...tak de la derang lepak kedai mamak berjam² sembang pasal bola.... hahaha.. tp my hubby suke lepak ng mmbe2 die sampai 2,3 pagi oke.. aahaha...

MINYAK WANGI

yang ni lagi satu... pompuan mmg attack benda ni nak bg adiah dekat lelaki.. termasuk jugak aku.. ahaha.. kenape?? sebab lelaki ni nampak macam hensem sangat bile dorang yg dah sememang nye hensem bau wangi plak.. macho je.. hehehe... hubby saye pon saye galakkan memakai perfume yer.. dan mengikut pewangi kesukaan saye.. ahaha.. DISIRE RED DUNHILL... memang aku suke gile yg ni...dan sememang nye disunatkan lelaki memakai wangi wangian kan...




ALAT ELEKTRONIK
Lelaki memang tak boleh di pisahkan dengan alat elektronik..... same goes to woman yang tak boleh berpisah dengan make up and heels mereka.. macam aku jugak la.. huhuhuhu...







So kalau nak beri hadiah untuk lelaki bolehlah bagi pendrive , MP3 , Ipod , Laptop , Handphone dan macam-macam lagi. I'm very sure pakwe , abg atau adik confirm sukaaaaaa ;) Part pendrive tuh penting sebab ramai kawan-kawan lelaki suka ternak virus dalam pendrive lepas tuh sebar virus dekat laptop orang tanpa rasa bersalah . BOOOOOOO ! Yang terasa sebab makan cili tuh , bawak-bawaklah insap. Hoho

so bagi aku sebenarnye lelaki ni tak kisah kita nak bagi apa.. asalkan kite ikhlas nak bg kat die.. tp jangan la plak nak bg benda2 yg ngarut2... macam barang2 pompuan dah kompem2 la lelaki tak suka.. aahaaa kite pon kne la pkir rasional jugak.. jangan la main radak je.. hehehe..

dan sekarang aku tengah pening nak beli ape untuk hubby aku neh.. adeh..

ok lah.. see ya daaaaa...








No comments:

Post a Comment