Banner created with MyBannerMaker.com

Wednesday, August 3, 2011

Ramadhan 1432H :)


Alahmdulillah..sampai jugak bulan Ramadhan Al-mubarak untuk tahun ni... Alhamdulillah jugak aku dan keluarga semua dapat meraikan bulan puasa bersama-sama kali ni... syukur sangat.. :) InsyaAllah banyak yang aku cuba nak ubah pada bulan Ramadhan kali ni... banyak makna yang aku rasa muncul bila bulan ramadhan ni..

Ramadhan kali ni aku sambut dengan my lovely someone.. gembira sangat.. ye la sebelum ni sambut puasa dengan scandle aje... ahahaha.. ni la masa yang dinantikan sambut puasa dengan my lovely someone ni... dia pun gembira jugak sebab ade aku.. hahaha i love u!

Ramadhan kali ni pon aku tak pasti la aku panjang umur ke tak nak sampai ke 1 syawal tu.. hmmm harap2 dapat la... Ramadhan ni la masa untuk kita mendekatkan diri denganNya... serah jiwa raga sepenuh hati hanya untuk Dia Ya rabbul Alamin...

bagi aku setiap kali Ramadhan... setiap kali 1 Januari aku sentiasa fikir "untuk tahun depan aku dapat sambut lagi ke???" itu la benda petama yang aku akan bisik dalam hati... betul... bila kenangkan kematian kita kan...

tapi Alhamdulillah untuk Ramadhan kali ni Allah s.w.t panjangkan umur aku untuk merasai nya... memberi peluang kepada aku untuk beribadah kepadanya... Alhamdulillah.... dan paling indah Ramadhan ni dengan my lovely someone lah... :)

okelah sampai sini je cerita pasa ramadhan.. tahun depan InsyaAllah kalau panjang umur ade la rezeki nak update lagi pasal kedatangan bulan mulia ni.. :) semog ramadhan kali ni berjalan lancar... aminnnn...











No comments:

Post a Comment