Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, October 17, 2011

Check in dengan Safee Sali dan Dollah Salleh


Kalau mengikut tajuk tu macam glamer je kan?? hehehe... tapi memang glamer pun rasenye.. ngalah retis tau...Hehehe bukan ape.. korang bayangkan kalau korang dapat jumpe pemain bola sepak yang tengah naik sekarang,.. pastu baru balik dr latihan kat cardif gitu... huwaaaaa... itu la yang aku rasakan tau...

nak di jadikan cerita la ni... aku kne outstation kat Quality Hotel Shah Alam... mase sampai tu kak fiza dah nampak die dah... tapi kami buat tatau je.. macam tergamam pun ade jugak.. ;p hehehe... egt die dah nak balik.. upe nye die nak g Plaza Alam Central. ah bia lah.. ni nak angkat barang banyak neh...

dah setel check in kami pon lepak la kat bilik.. lame gak la sampai terlolap... pastu kak fiza ajak lepak jalan-jalan kat Plaza Alam Central.. aku pon gerak la.. Faiz pon ade... dah rayap2 aku buat henna pulak... hehehe sambil nyelam minom ayor.. masuk kedai english style tu beli lak bekas letak cincin anak... huhuhu...

dah tu kami turun terus hantar faiz g kete... faiz hantar kitorang kat lobi..pas hantar die terus balik.. aku naik atas..tp sebelum naik tu dalam lif ade jumpe Dollah Salleh ase nye mase kat bawah td pun ade jumpe tp tak tegur... dalam lif die tegur.. hehe nyembang.. "dari mane?" "dari Tg. Malim" aku jawab ewahhh... "ohh jauh nye... ade ape??" "ade program UPSI hehehe..." bahahaha Kelass kau mariaaaa!! pastu naik atas guling2 jap tunggu mase nak makan je.. dah lapar tahap gaban walaupun td dah melahap Dunkin Donut ;p dengan faiz...

lpas tu aku dengan kak fiza pun turun.. turun pun sebab nak siap makan dah lapa sangat tau... tetibe tengok ade bas Selangor Team.. hah ni kompem player Selangor nak turun neh.. lepak2 dulu... seb bek ade bawak turun kmera neh... ;p lepak ng kak fiza abg syah pon ade.. tp die nak naik sebab tak mandi lagi.. eley kami pon tak mandi lagi oppss...

the lepak kat sofa kat bawah tu... tetibe.... jeng3.... Safee Sali beb kua dari lif.. aku apa lagi... panggil cakap nak amik gamba jap.. hahahaha.. die senyum je.. alahai manis nye... sempat lagi tu aku tanye... "ade game eh malam ni..??" (kompem dalam hati die kate "soalan bodo budak ni tanye aku..") ahh bantai lah... ahahha... "aah ..." sambil senyum bahahaha... amik gamba 2 snap je... kak fiza jugak... KELASSSS KAAUUU JAAAHHH ;p

mase makan pun tiba.... hati gumbira perut pun nak rasa gumbira jugakkk ;p
kalo korang tak caye meh tgk gamba aku yg berbaju tido dengan Safee Sali tu.... ehehehe.. seb bek aku tak pakai baju kelawar ye mek... hahaha...

so nak percaya atau tidak terpulang pada andaaaa ;p
saya telah mambuktikannya... dan di FB begitu ramai teman-teman yang mencemburuinyaaaaa... ;p

ok see yaa!
daaa


No comments:

Post a Comment