Banner created with MyBannerMaker.com

Tuesday, October 18, 2011

Persiapan E-day Anak saye

Persiapan menjelang E-day anak saye... nampak macam meriah je pulak.. almaklumla... umah kitorang dah lame tak kenduri kendara yang nak membina masjid ni... aku?? hahaha lambat lagi kot.. banyak perancangan nye weehhh... bukan senang..

so start minggu lepas aku dah mule pegi umah kak dah siapkan ape yang patut.. tak la susah pun.. senang je hantaran kami... tak banyak pun kan.. 9 je.. sumenye pakai bunga hidup je.. aku dah siap booking dah kat kedai bunga anty tu.. nasib baik la ade... dapat murah la jugak.. ingat nak tempah dekat cik Jah tapi kedai die dah bankcrup c ke?? aku pon tak dapat nak jawab ahaha..

so bile dikira2 aku bajet dalam 80 kuntum bunga termasuk bunga yang nak buat sirih junjung dengan bunga tangan die.. cukup lah tu kan.. jangan banyak2 membazir... ;p tema PUTIH+MERAH how sweet the colour kan?? :)

yang lain semua dah siap dah.. benda yang dah ade la.. benda2 makan kami tak buat lagi.. sebab buat malam nanti lah... kalau pakai bunga plastik tak pe la kan.. ni pakai bunga segar payah skit... Kne tunggu dah nak majlis baru leh gubah...

ok minggu lepas aku lepak umah akak kan.. so ade la dalam 5 gubahan yang aku sempat nak siapkan.. and this the most important thing untuk majlis tu nnt.. hehehe takleh nak tunjuk full lagi... sbb belum fully done oke! i bagi uol kabur2 gitewwww~~ hehehe


hehehe nnt dah sampai majlis nnt aku upload lain yer.... tunngggguuuu..

ok seee yaaa!!
daaaa

No comments:

Post a Comment