Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, October 10, 2011

Langit tak selalunya cerahhh


Hai guys... im not in a good mood today.. y?? only me know.. huhuhu.. rase nak menjerit je... tapi aku dah besa la... aku bukan budak2 bawah 12 tahun yang nak maki hamun yang nak marah tak tentu pasal.. aku suka muhasabah diri aku... SABAR!!

what about?? hmmmm banyak! bila dah baik ade lagi benda lain datang walaupun dah dekat nak annivesary kan... hahaha... nampaknye sambut sorang-sorang lah aku... ahh lantak la...

time-time macam ni selalunya ak u suka pegi tempat yang ade air... wah best sangat tenang je rase... tenang macam ikan yang duduk dalam air tu... bole berenang sane sini.. :)

jadi burung pon best jugak sebab oleh terbang tinggi2 kat laut tu... nak makan ikan pon boleh.. nak minum air pon boleh...pastu terbang bawah pon xde pokok leh je laju-laju... best kan??? nak jadi burung pulak lahh... hehehe jadi haiwan... yaa jadi haiwann best sangat!!!!! tak de hati untuk dilukai kot... xde hati yg sebok2 nak rase sedih xde hati yang sebok2 nak nages... nak terguris... best jadi binatang..

tapi..................aku dijadikan sebagai manusia... yang punya hati dan perasaan... kadang2 pun akan menangis kadang2 akan senyum... seronok jadi manusia... tapi hati manusia tak sama macam hati haiwan... hati manusia ni lagi simpan lagi sakit...........

ape pun aku bersyukur jadi manusia... jadi hamba Allah yangh boleh bertaqwa padaNYa.. Alhamdulillah.. syukur Ya Rahman... Ya Rahimm.....

oklah sampai sini je kot... ape pun yang jadi kena la bersabar dan minta perlindungan daru Allah S.W.T.. amin.... berdoa semoga semuanya berjalan lancar.. :)

ok see u daaaa

No comments:

Post a Comment