Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, October 31, 2011

Majlis Sebelum Menjadi Tunangan Orang :)

Assalammualaikum.. hari ni nak cerita pasal kemeriahan majlis doa selamat kat umah kakak aku lah.. one week before anak teruna aku tu jadi tunangan orang ye dak.. hehehe

nak kate sibuk tu tak la.. tapi banyak na masalahnye sebelum nak gerak g umah kak tu.. kete tak muat oke.. lepas ni aku kena beli kete ni kot muat skit..
kalo tak muat lagi aku tak tau nak buat macam ne lagi la kan.. nampak gaye nye kne beli bas.. bas ekspreess yang laju tu hehehe. So malam tu yang ikut cuma kak ngah dengan acha aje.. yang lain tinggal dlu esok baru aku amik.. akak ng mak dah kompem2 kne la ikut sekali kan.. then pagi esoknye dah sibuk la memasak.. padahal kak dah siap dah semua rasenye... tingal nak masak je.. akak dah pegi keje.. kak ng abang dah pegi pasar dan aku?? masih berenang-renang atas tilamm... awwww sangat teruja dan seronok.. aku pun bangun la bila mak dah membebel.. ouch! sakit telinga.. then pegi dapo tolong la ape yanng patut.. banyak tau aku tolong.. takkan nak type satu2 kot kan... sume aku buat dengan kak ngah anak aku tu.. die mmg anak dara yg rajin sangat tau.. :)

then aku balik tg malim sorang nak g amik atam n the family.. otw tu ujan mmg lebat gila lah.. tp bwak pelan2 je la kan.. then aku sampai umah terus main dengan boboi.. then baru gerak g umah kak.. kejap je kami dah sampai.. aku sampai2 terus makan... lapo ok... then siap2 la semua kan dah nak kenduri nih... kne pakai ala2 mak datin gitu... ewww... ok lah acik nak bersiap2 yer.. kome layan lah gambo acik nih k..

kbai ;p

























No comments:

Post a Comment