Banner created with MyBannerMaker.com

Monday, November 14, 2011

First Annivesary dan TV LCD

Assalammualaikum geng!

First Annivesary ari tu kitorang tak pegi mane pun. Sebab macam kejar mase je. Hari pun dah malam kan. Nak tau aku lepak mane?? haha.. Hubby tanye nak pergi mana.. dengan
selamber dan badaknye aku jawab "Nak makan spageti Pizza Hat Hat yang dekat Snack and Candy tu" huhuhuhu..

Ko main radak je kan. Entah ade duit entah idak orang tua tu... kesian dia.. hahaha... saje je ajak pegi sana sebab aku yang nak bayar untuk makan hari ni.. lagi satu sebenar nye dah lame mengidam benda alah ni...



ahhh ce Pizza Hut tolong jawab untuk saye "kenape setiap kali saye datang saye tak penah dapat makan Chiken Soup??? itu peveret saye tau tak...." (even dah tak dapat nak makan chiken soup dengan TOBASCO... huhuhuhu)

jangan ditanye kenape yer...

aku dah lame tak dapat makan chiken soup...


asek dapat mushroom soup ni je... :(

Sampai piza?? order?? hahaha mule nak makan Spageti je alih2 macam best pulak negok pizza baru tu.. nampak macam more cheezy.. slrrrppppp!! menggugat iman den lahai... tak caye?? ce nengok meh2....



haaaa... melelehkan ayor lior kome??? hahaha sedap weehhh.....

dan aku mengorderlah benda alah yang aku rase macam sangat sedap itu... aku order pizza tu one set untuk bg hubby makan dengan Mealtball Bolognise... ohhh sedap...




makan kenyang-kenyang... sembang-sembang... ungkit kenangan silam dan gelak-gelak... dan melihat gelagat anak kecil kat tepi meja kami yang sangat comel.. dan ade satu soalan dari budak kat mama die yang membuatkan kami berdua gelak terbahak-bahak... nak tau ape??? macam ni soalan nye "mama, ape yang besar sangat tu....???" sambil tangan die tunjuk kat satu benda yang berada di tangan seorang gadis yang sebuk main amik2 gamba. nak tau ape??



ok benda ni... hahahaha

kalo korang la kan, korang gelak terbahak-bahak tak?? soalan budak tu membuatkan encik hubby saye menjawab "itu Tv LCD..." ahahahaha bongok!! bg aku gelak macam setan seb bek mak die tak dengar oke... kalo tak mati aku... hahaha

Banyak sangat ragamnye kat Pizza tu ade banyak ragam manusia.. seronok... tengok tingkap lain lak ragamnye... then kami pun balik la... bayar??? hahaha Hubby yang nak bayar.. so i redha je la... ;p

ok sampai situ je kisah Adik Tv LCD hahaha...

1,2,3 okbai :)

No comments:

Post a Comment